Best of Brighton – missa inte vår artikelserie

Håll dig uppdaterad för vad som gäller inom digital marknadsföring

 

Nu har det gått två veckor sedan vi besökte BrightonSeo för höstens stora SEO-konferens och vi kan minst sagt meddela att vi matades fulla med nya möten, intryck och nyheter inom den digitala världen.

Under denna höst kommer vi publicera en artikelserie med godbitar från konferensen, tips för hur du inom digital marknadsföring kan skapa bättre synlighet för din webbplats samt hur viktigt det är att sprida ditt varumärke på rätt sätt.

 

Fyra höjdpunkter som briljerade lite extra

  • Känna inspirationen flöda efter möten med alla coola branschmänniskor
  • Greg Grifford – ren och skär underhållning om lokal SEO
  • Aiden Carrol – gå in och följ denna färgstarka karaktär på Twitter om du gillar humor, UX och kundresor
  • Utbyta idéer och tankesätt med människor från hela världen

 

I artiklarna kommer vi bland annat fördjupa oss inom området UX (user experience / användarupplevelse) och marknadsföringstrenden influencers. För hur påverkar UX och hur använder man egentligen UX för att förbättra kundens upplevelse av såväl företaget men också webbplatsen? Och hur kan man använda sig av influensers för att sprida sitt varumärke?

Spännande eller hur? Följ oss för att inte missa hur du kan förbättra din digitala närvaro och hur du med olika medel har möjlighet till ökad konvertering.

 

Happy reading!